АО «Захист» Адвокатське об'єднання "Захист"

Порушників швидкісних обмежень виявлятимуть по-новому.

Чимало водіїв зменшують швидкість до дозволеної лише наближаючись до камер відеофіксації. Утім, за кордоном діють системи на кшталт британської SPECS, яку такий прийом водіїв-лихачів не введе в оману.

Група нардепів вирішила перейняти іноземний досвід фіксації порушень ПДР у проекті «Про внесення змін до Кодексу України про адміністративні правопорушення та Закону України «Про дорожній рух» щодо посилення відповідальності в сфері безпеки дорожнього руху (№11029).

Документ, зокрема, передбачає впровадження контролю середньої швидкості автомобіля на певних ділянках доріг. Вона визначатиметься за даними часу, за який автомобіль доїхав від одного контрольного пункту до іншого. Якщо така швидкість перевищуватиме максимально допустиму, водій отримає штраф.

Також пропонується карати за керування «транспортним засобом зі встановленими шинами, що не відповідають вимогам стандартів, правил дорожнього руху і технічної експлуатації». Як пояснюють автори, мається на увазі своєчасне «перевзуття» автомобіля із літніх шин на зимові. І якщо сьогодні п.31.4.5 Правил дорожнього руху містить лише рекомендації з цього приводу, то нардепи вносять до ст.121 КпАП факт використання неналежних шин як склад правопорушення.

Принагідно автори проекту збільшують розмір штрафів за перевезення пасажирів або вантажів несправним автотранспортом — із 40 до 100 неоподатковуваних мінімумів доходів громадян (1700 грн.). А за будь-яке повторне порушення, передбачене ст.121 КпАП, стягнення становитиме від 200 до 500 н.м.д.г. (від 3400 до 8500 грн.) замість нинішніх штрафів максимум у 1700 грн.

Зв'яжіться з нами 🙂