У сфері державної реєстрації запроваджено електронну систему обліку скарг.
У сфері державної реєстрації запроваджено електронну систему обліку скарг
Мін'юст та Офіс протидії рейдерству реалізували один з наймасштабніших проєктів у сфері державної реєстрації, а саме - запроваджено електронну систему обліку скарг. Про це повідомила прес-служба Мін'юсту.
Зазначається, що відтепер значно швидше можна отримати відповіді про:
- юридичну «чистоту» об'єкта нерухомості, адже система містить інформацію про оскарження до Міністерства юстиції підстав набуття визначеного об'єкта нерухомості;
- доброчесність державного реєстратора, бо можна знайти інформацію про застосовані санкції до конкретного державного реєстратора;
- юридичне обґрунтуванням порушень в сфері державної реєстрації при підготовці скарг або позовів до суду.
Ця система буде цікавою для:
- громадян та бізнесу (надає можливість встановити історію та репутацію контрагентів);
- спільноти нотаріусів та державних реєстраторів (надає відповіді на запитання, чи вбачає законодавство порушення в тих чи інших діях);
- адвокатів (під час супроводження та представництва інтересів клієнтів у суді та органах державної влади, бо реєстрація - це основа права власності).
Пошук дозволяє отримати інформацію щодо скарг, призначених до розгляду з 18.10.2023.
Дякуємо Вам за заповнення форми!
Якщо Ви у майбутньому запишитеся на до нас прийом, Ви автоматично отримаєте 10% знижку на наші послуги.