Претензія є письмовим зверненням однієї сторони господарського спору до іншої сторони з вимогою про усунення порушень прав та інтересів. Претензія є одним з видів позасудового врегулювання господарських спорів.
Претензія повинна відповідати таким вимогам: бути складена у письмовій формі; містити такі відомості: найменування та місцезнаходження сторін;
суть спору та вимоги до другої сторони; докази, що підтверджують правомірність вимог; строк виконання вимог; попередження про звернення до суду у разі невиконання вимог.
Строк розгляду претензії становить 30 календарних днів з дня її отримання. Якщо протягом цього строку вимоги претензії не будуть виконані, то сторона, яка її подала, має право звернутися до суду.
Згідно зі статтею 18 Господарського процесуального кодексу України, претензія повинна містити:
Додатково, рекомендується зазначити:
Претензія може бути подана: особисто, надіслана поштою або в електронній формі.
Претензія повинна бути складена у письмовій формі та повинна містити всі необхідні відомості, зазначені вище.
Важливо !!! Претензія повинна бути надіслана другій стороні рекомендованим листом з повідомленням про вручення.
Якщо претензія буде розглянута та задоволена, то сторони можуть досягти мирної угоди. Якщо претензія буде розглянута та відхилена, то сторона, яка її подала, має право звернутися до суду.
Додержання вимог до написання претензії є необхідною умовою для досудового врегулювання господарського спору.
Написання претензії – це важливий етап досудового врегулювання господарського спору. Правильно складена претензія може допомогти вам вирішити спір без звернення до суду, тому на даному етапі радимо Вам звернутись за допомогою до кваліфікованих спеціалістів Адвокатського об`єднання "Захист".
Адвокат АО "Захист" зможе допомогти вам:
Переваги звернення до адвоката Адвокатського об`єднання "Захист" за допомогою при написанні претензії:
Не втрачайте час - звертайтеся до Адвокатського об’єднання “Захист” для отримання консультації та вирішення Вашої проблеми!
За більш детальною інформацією і для попереднього запису на консультацію, звертайтеся за телефоном 0800-40-33-03.
Будемо раді Вам допомогти!
Якщо Ви у майбутньому запишитеся на до нас прийом, Ви автоматично отримаєте 10% знижку на наші послуги.