Вимоги до написання претензії в досудовому врегулюванні господарського спору.
Претензія є письмовим зверненням однієї сторони господарського спору до іншої сторони з вимогою про усунення порушень прав та інтересів. Претензія є одним з видів позасудового врегулювання господарських спорів.
Претензія повинна відповідати таким вимогам: бути складена у письмовій формі; містити такі відомості: найменування та місцезнаходження сторін;
суть спору та вимоги до другої сторони; докази, що підтверджують правомірність вимог; строк виконання вимог; попередження про звернення до суду у разі невиконання вимог.
Строк розгляду претензії становить 30 календарних днів з дня її отримання. Якщо протягом цього строку вимоги претензії не будуть виконані, то сторона, яка її подала, має право звернутися до суду.
Згідно зі статтею 18 Господарського процесуального кодексу України, претензія повинна містити:
- Назву господарського суду, до якого буде подано позов, якщо досудовий порядок врегулювання спору не буде проведено.
- Назву (найменування) та місцезнаходження (місце проживання) сторін спору.
- Зміст господарського спору та вимоги заявника.
- Обґрунтування вимог заявника із посиланням на норми господарського законодавства.
- Перелік документів, що додаються до претензії.
- Дату подання претензії.
- Підпис заявника або його представника.
Додатково, рекомендується зазначити:
- Ціну позову.
- Відомості про спроби досудового врегулювання спору.
- Інші відомості, які заявник вважає за необхідне додати.
Претензія може бути подана: особисто, надіслана поштою або в електронній формі.
Претензія повинна бути складена у письмовій формі та повинна містити всі необхідні відомості, зазначені вище.
Важливо !!! Претензія повинна бути надіслана другій стороні рекомендованим листом з повідомленням про вручення.
Якщо претензія буде розглянута та задоволена, то сторони можуть досягти мирної угоди. Якщо претензія буде розглянута та відхилена, то сторона, яка її подала, має право звернутися до суду.
Додержання вимог до написання претензії є необхідною умовою для досудового врегулювання господарського спору.
Написання претензії – це важливий етап досудового врегулювання господарського спору. Правильно складена претензія може допомогти вам вирішити спір без звернення до суду, тому на даному етапі радимо Вам звернутись за допомогою до кваліфікованих спеціалістів Адвокатського об`єднання "Захист".
Адвокат АО "Захист" зможе допомогти вам:
- Визначити, чи дійсно вам потрібна претензія.
- Визначити правильні вимоги та обґрунтувати їх.
- Скласти претензію з дотриманням усіх формальних вимог.
- Надати вам консультації з будь-яких питань, пов'язаних з досудовим врегулюванням спору.
Переваги звернення до адвоката Адвокатського об`єднання "Захист" за допомогою при написанні претензії:
- Збільшення шансів на успішне досудове врегулювання спору.
- Економія вашого часу та сил.
- Захист ваших прав та інтересів.
Не втрачайте час - звертайтеся до Адвокатського об’єднання “Захист” для отримання консультації та вирішення Вашої проблеми!
За більш детальною інформацією і для попереднього запису на консультацію, звертайтеся за телефоном 0800-40-33-03.
Будемо раді Вам допомогти!
Дякуємо Вам за заповнення форми!
Якщо Ви у майбутньому запишитеся на до нас прийом, Ви автоматично отримаєте 10% знижку на наші послуги.