АО «Захист» Адвокатське об'єднання "Захист"

Оформлення права власності на пай до 2025 року

Пропонуємо розібрати 3 найпоширеніші відповідно до нашої багаторічної практики випадки задля унеможливлення такого переходу та належного оформлення згідно із нормами чинного законодавства:

I. Оформлення права власності на пай у випадку вже присвоєного кадастрового номеру.

У даній ситуації власнику потрібно звернутись до місцевого ЦНАПу або нотаріуса, на місці заповнити бланк заяви на реєстрацію права власності у Державному реєстрі прав на нерухоме майно, при цьому подавши встановлений перелік документів, а саме:

- Витяг з Державного земельного кадастру;

- оригінал і копія паспорту та ідентифікаційного номеру власника;

- підтвердження оплати адміністративного збору (0,1 розміру прожиткового мінімуму для працездатних осіб)

Результатом усіх дій є Витяг про реєстрацію права власності на земельну частку (пай) з Державного реєстру прав на нерухоме майно, що видається у тому ж ЦНАПі чи нотаріусом у паперовому форматі.

II. Оформлення на підставі акта на право власності старого зразка.

Державні акти на право власності на земельну частку (пай)не видаються вже 10 років. За цей час в Україні змінились правила реєстрації, тому для підтвердження даного права, перед вчиненням вищезазначених дій, власнику необхідно:

1. Насамперед, звернутись до землевпорядної організації задля виготовлення технічної документації з землеустрою, у якій чітко зазначаються точки, що становлять межі ділянки в натурі, тобто на місцевості;

2. Подальшим кроком є реєстрація вищезазначеної документації у Державному земельному кадастрі та отримання Витягу з нього. Для цього з відповідним клопотанням потрібно звернутись до територіального органу Державної служби України з питань геодезії, картографії та кадастру.

III. Оформлення права власності на пай на підставі сертифікатуна земельну ділянку.

Особливості оформлення права власності на земельну частку (пай) на підставі даного документу полягають, у тому що:

- перед зверненням до землевпорядної організації задля виготовлення технічної документації з землеустрою

- після отримання Витягу з Державного земельного кадастру

необхідно подати клопотання до селищної (сільської ради) задля отримання відповідного дозволу у першому випадку та затвердження документації – у другому.

Окрім цього, внесення змін до Державного реєстру прав на нерухоме майно здійснюється виключно державним реєстратором, на підставі рішення селищної (сільської) ради.

Виникли додаткові запитання? Звертайтесь за номером телефону: 0800-40-33-03.

Юристи Адвокатського об’єднання "Захист" з радістю зможуть надати компетентну консультацію щодо будь-якого питання як у галузі Земельного права, так і з усіх інших правовідносин.

Зверніться сьогодні і переконайтеся, що ми - ваш надійний "Захист".


Введіть свій номер і отримайте 10% знижку на послуги Адвокатського об’єднання «Захист»

Дякуємо Вам за заповнення форми!

Якщо Ви у майбутньому запишитеся на до нас прийом, Ви автоматично отримаєте 10% знижку на наші послуги.

Зв'яжіться з нами 🙂